Vuch sklízí ceny za kvalitu a design

9. 05 2022 | Česká značka kabelek, batohů, peněženek a dalších módních doplňků Vuch získává více na popularitě, což potvrzují rostoucí prodeje, i ocenění zákazníků. V rámci soutěže Shoproku.cz portálu Heureka.cz získala první místa hned ve dvou kategoriích.  Vuch vyhrál Cenu kvality v kategorii Módních doplňků a také kategorii Peněženka roku s produktem Violete Vida.

Za úspěchem stojí sázka na vlastní propracovaný vývoj a vytříbený design, ale i výrazné barvy a barevné kombinace. Jedním z produktů jsou například dnes již kultovní puntíkaté peněženky, které se drží na vlně popularity již několik let. Čistý design a výraznou barvu má také oceněný produkt roku, dámská peněženka ze syntetické kůže Zippy Collection Violetie Vida.

Moderní a trendy dámská peněženka české značky Vuch ze 100 % PU Polyuretanu - syntetické kůže, která Vás potěší, kdykoli ji budete držet v ruce, se sama představuje takto: „Vida, vida vida, jsem to ale hezká peněženka Violetie Vida. Co mám na sobě nejraději? Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi více líbí moje barva, zlaté zipy, které při rozepínání a zapínaní vydávají nebeský zvuk, nebo zlaté logo VUCH. Co si myslíš ty? Líbím se ti od hlavy až po paty?“

„Vážíme si každého ocenění a toho, které vzejde od samotných zákazníků o to víc. A proto jsme rádi, že jsme vyhráli Cenu kvality v kategorii Módních doplňků. A jelikož nejsme žádný béčka, tak jsme vyhráli i v kategorii Peněženka roku s Violetie Vida. Od června 2018 se tohoto dnes už legendárního kousku prodalo na peněženku přesně 5 402 ks,“ říká Martin Kůs, spolumajitel a šéfdesignér značky Vuch.

Jak to celé u Vuchu vzniklo?

Vuch založili v roce 2015 dva nadšení kamarádi Martin Kůs a Ondřej Hyrš z Chrudimi, kteří se znají již od dětství, kdy vyrůstali ve stejném panelákovém vchodě.

Na samém počátku stály dámské peněženky, kde oba pánové vycítili příležitost na trhu. Prvním modelem byly barevné puntíkaté peněženky, které patří i dnes k vlajkovým lodím značky. Od svého počátku ale Vuch značně rozšířil své portfolio na několik stabilních kategorií, mezi které patří kromě dámských peněženek také zejména kabelky a batohy. V těchto kategoriích nabízí stovky produktů různorodých stylů, designů i materiálů. Vuch vyrábí ale také hodinky, sluneční brýle, šperky či oblečení.

„Módní scéna nám přišla šedá, smutná a nevýrazná, nebo naopak velice drahá a nedostupná pro běžné zákazníky. Tak jsme zkusili napravit všechny tyto nedostatky, které jsme na trhu viděli. Dnes v našem chrudimském týmu společně vytváříme netradiční módní kousky plné barev a radosti. Také kvalita je pro nás opravdu důležitá a neustále se snažíme pracovat na tom, abychom se zdokonalovali ve všech směrech,“ říká Martin Kůs, jeden ze zakladatelů módní značky Vuch.

Vuch funguje již 7 let a po celou dobu meziročně roste. Neustále rozšiřuje své portfolio, v současnosti nabízí 900 produktů a stále přináší nové a další originální kousky, včetně limitovaných edic.

„Máme ve firmě tým návrhářů a grafiků, a to vlastních i externích. Pod taktovkou se to celé snažím udržet já. A jak to tedy děláme? Inspirace a estetika se nedají naplánovat. Jsou dny, kdy naše návrhářské oddělení chrlí jeden nápad za druhým a pak jsou dny „spánku“. Jsme v úzké kooperaci s našimi dodavateli, se kterými konzultujeme každý vzorek či materiál, dokud není vše dokonale sladěné. Musíme skloubit mnoho faktorů, abychom mohli servírovat krásné, barevné, kvalitní produkty za rozumnou cenu,“ upřesňuje Martin Kůs, který je zároveň šéfdesignérem značky.

Více informací a e-shop najdete na www.vuch.cz. Produkty jsou k dostání také v dalších předních českých e-shopech, stejně tak ve vlajkové prodejně a showroomu Vuch store na pražské Národní třídě.